fbpx

Կարիերա

Եթե դուք ունեք պատասխանատվության զգացում, խելացի, նպատակասլաց և աշխատասեր եք, ապա դուք հնարավորություն ունեք համալրել մեր ընկերության աշխատակիցների շարքը: Գտե՛ք Ձեզ համապատասխան աշխատանքը մեր թափուր հաստիքների հայտարարություններում և դիմե՛ք մեզ:

 

 

blank

D2D (ակտիվ վաճառքի) մասնագետ

F net ընկերությունը փնտրում է D2D (ակտիվ վաճառքի) մասնագետի՝ Երևանում, Սևանում, Արարատի և Կոտայքի մարզերում, ով պատասխանատու կլինի նոր հաճախորդների ներգրավման և պոտենցիալ բաժանորդներին նոր առաջարկներ տրամադրելու համար։

Հիմնական պարտականություններ
 Այց նախապես տրամադրված հասցեներ
 Վաճառքի իրականացում բնակարանային այցերի միջոցով
 Այցերի միջոցով ծառայությունների ներկայացում, խորհրդատվություն, հաճախորդի համար ցանկալի
սակագնային պլանների առաջարկ
 Պայմանագրերի կնքում, պոտենցիալ բաժանորդների ծառայությունների ավելացում, օրեկան
/շաբաթական հաշվետվությունների կազմում
Պահանջվող հմտություններ
 Հաճախորդների հետ աշխատելու հմտություն
 Բանավոր հաղորդակցման , ներկայացման գերազանց հմտություններ
 Բարձրագույն կրթություն
 Բանակցություններ վարելու ունակություններ և մարդկանց հետ բարդ իրավիճակներում շփվելու
կարողություն
 Համակարգչային գիտելիքներ` MS Office

Դիմելու վերջնաժամկետ 25.12.2020

Էլ․ հասցե hr@fnet.am

Հեռ․ 099121616

Միացի՜ր մեր դրականի թիմին 💜

Marketing specialist

We are hiring a Marketing Specialist to join our positive team. If you’re a passionate self-starter, Fnet is a perfect place to grow your career. Apply today!

  • Develop, implement, and track marketing programs such as social media, or digital campaigns, and events
  • Collaborate with other internal teams to develop and monitor strategic marketing initiatives
  • Analyze and report on the performance and efficiency of campaigns
  • Conduct market research and analyze trends to identify new marketing opportunities
  • Develop and create marketing materials, such as sales and product collateral, and ensure brand guidelines are met
  • Write, proofread, and edit creative and technical content across different mediums
  • Work with external agencies and vendors to execute marketing programs
  • Bachelor’s degree in business administration, marketing, communications, or a related field
  • Strong knowledge of various social marketing and analytics tools and content management systems
  • Excellent analytical skills and a knack for data analysis
  • Strong written and verbal communication skills
  • Skilled in writing and editing content with an attention to detail
  • Strong prioritization, organization, and event management skills

Don’t forget to send your CV to hr@fnet.am with a subject line “Marketing sepecialist”

Վարորդ

F net ընկերությանը անհրաժեշտ է փորձառու, պատասխանատու և բարեխիղճ վարորդ անձնական մեքենայով՝ նախատեսված 6-8 ուղևորի համար։
▪️Աշխատանքային գրաֆիկ ՝վեցօրյա
▪️Աշխտանքային ժամեր՝ 8 ժամ
Աշխատավարձ՝ պայմանագրային։
Ինքնակենսագրականները կարող եք ուղարկել hr@fnet.am էլ․հասցեին․

Տեխնիկական տնօրենի օգնական

Մեր արագ զարգացող և դրական թիմը փնտրում է տեխնիկական տնօրենի ադմինիստրատիվ օգնականի, ով առօրյա աշխատանքում կաջակցի տեխնիկական տնօրենին ժամանակացույցի արդյունավետ պլանավորման և կառավարման հարցում: Թեկնածուն ապահովելու է բազմակողմանի ադմինիստրատիվ աջակցություն ՝ կազմելով հանդիպումների և գործողումների ժամանակացույցը, համակարգելով ծրագրերը, որոնք կարող են ընդգրկել համագործակցություն ընկերության ղեկավարների և աշխատակազմի հետ։ Ադմինիստրատիվ օգնականը պատասխանատու է լինելու նաև հաստիքի նկարագրով սահմանված այլ պարտականությունների կատարման համար:

Հիմնական պարտականություններ

  • Ադմինիստրատիվ աջակցության տրամադրում` ներառյալ հանդիպումների, ժողովների (առկա և առցանց) ժամանակացույցի կազմում
  • Հանդիպումների, ընդունելությունների, ժողովների, գործուղումների կազմակերպում
  • Նամակագրության կազմում, նախագծում և/կամ խմբագրում
  • • Թարգմանությունների կատարում, փաստաթղթավորման պատշաճ իրականացում և այլն
  • • Հանդիպումների պլանավորում, արձանագրությունների կազմում
  • • Ժողովների և հանդիպումների օրակարգերի նախագծում
  • • Հաշվետվությունների կազմում և ներկայացում
  • Տեխնիկական տնօրենի մուտքային և ելքային զանգերի սպասարկում, փոստի և հաղորդակցման այլ տեսակների համակարգում
  • Գործուղումներին և աշխատանքային այցերին առնչվող կազմակերպչական աշխատանքների իրականացում
  • Անհրաժեշտության դեպքում այլ պարտականությունների և առաջադրանքների կատարում

Պահանջվող կարողություններ և հմտություններ

  • Բարձրագույն կրթություն
  • Հայերեն, ռուսերեն և անգլերեն լեզուներով բանավոր և գրավոր հաղորդակցվելու գերազանց ունակություններ
  • Կազմակերպչական հմտություններ
  • Գաղտնիություն պահպանելու ունակություն
  • Գրավոր և միջանձնային հաղորդակցման գերազանց ունակություն
  • Բարդ իրավիճակներում ճիշտ կողմնորոշվելու ունակություն
  • Սահմանված ժամկետներում գործելու ունակություն
  • Microsoft Office-ի գերազանց իմացություն
  • Գերազանց միջանձնային և թմային հաղորդակցման հմտություններ

Դիմելու կարգը` հետաքրքրված անձինք իրենց ինքնակենսագրականը կարող են ուղարկել hr@fnet.am էլ․ հասցեին մինչև 15․12․2020թ-ը` նշելով թափուր հաստիքի անվանումը:

 

blank

D2D (ակտիվ վաճառքի) մասնագետ

F net ընկերությունը փնտրում է D2D (ակտիվ վաճառքի) մասնագետի՝ Երևանում, Սևանում, Արարատի և Կոտայքի մարզերում, ով պատասխանատու կլինի նոր հաճախորդների ներգրավման և պոտենցիալ բաժանորդներին նոր առաջարկներ տրամադրելու համար։
Հիմնական պարտականություններ
 Այց նախապես տրամադրված հասցեներ
 Վաճառքի իրականացում բնակարանային այցերի միջոցով
 Այցերի միջոցով ծառայությունների ներկայացում, խորհրդատվություն, հաճախորդի համար ցանկալի
սակագնային պլանների առաջարկ
 Պայմանագրերի կնքում, պոտենցիալ բաժանորդների ծառայությունների ավելացում, օրեկան
/շաբաթական հաշվետվությունների կազմում
Պահանջվող հմտություններ
 Հաճախորդների հետ աշխատելու հմտություն
 Բանավոր հաղորդակցման , ներկայացման գերազանց հմտություններ
 Բարձրագույն կրթություն
 Բանակցություններ վարելու ունակություններ և մարդկանց հետ բարդ իրավիճակներում շփվելու
կարողություն
 Համակարգչային գիտելիքներ` MS Office
Դիմելու վերջնաժամկետ 25.12.2020
Էլ․ հասցե hr@fnet.am
Հեռ․ 099121616
Միացի՜ր մեր դրականի թիմին 💜

Marketing specialist

We are hiring a Marketing Specialist to join our positive team. If you’re a passionate self-starter, Fnet is a perfect place to grow your career. Apply today!

  • Develop, implement, and track marketing programs such as social media, or digital campaigns, and events
  • Collaborate with other internal teams to develop and monitor strategic marketing initiatives
  • Analyze and report on the performance and efficiency of campaigns
  • Conduct market research and analyze trends to identify new marketing opportunities
  • Develop and create marketing materials, such as sales and product collateral, and ensure brand guidelines are met
  • Write, proofread, and edit creative and technical content across different mediums
  • Work with external agencies and vendors to execute marketing programs
  • Bachelor’s degree in business administration, marketing, communications, or a related field
  • Strong knowledge of various social marketing and analytics tools and content management systems
  • Excellent analytical skills and a knack for data analysis
  • Strong written and verbal communication skills
  • Skilled in writing and editing content with an attention to detail
  • Strong prioritization, organization, and event management skills

Don’t forget to send your CV to hr@fnet.am with a subject line “Marketing sepecialist”

Վարորդ

F net ընկերությանը անհրաժեշտ է փորձառու, պատասխանատու և բարեխիղճ վարորդ անձնական մեքենայով՝ նախատեսված 6-8 ուղևորի համար։
▪️Աշխատանքային գրաֆիկ ՝վեցօրյա
▪️Աշխտանքային ժամեր՝ 8 ժամ
Աշխատավարձ՝ պայմանագրային։
Ինքնակենսագրականները կարող եք ուղարկել hr@fnet.am էլ․հասցեին․

Տեխնիկական տնօրենի օգնական

Մեր արագ զարգացող և դրական թիմը փնտրում է տեխնիկական տնօրենի ադմինիստրատիվ օգնականի, ով առօրյա աշխատանքում կաջակցի տեխնիկական տնօրենին ժամանակացույցի արդյունավետ պլանավորման և կառավարման հարցում: Թեկնածուն ապահովելու է բազմակողմանի ադմինիստրատիվ աջակցություն ՝ կազմելով հանդիպումների և գործողումների ժամանակացույցը, համակարգելով ծրագրերը, որոնք կարող են ընդգրկել համագործակցություն ընկերության ղեկավարների և աշխատակազմի հետ։ Ադմինիստրատիվ օգնականը պատասխանատու է լինելու նաև հաստիքի նկարագրով սահմանված այլ պարտականությունների կատարման համար:

Հիմնական պարտականություններ

  • Ադմինիստրատիվ աջակցության տրամադրում` ներառյալ հանդիպումների, ժողովների (առկա և առցանց) ժամանակացույցի կազմում
  • Հանդիպումների, ընդունելությունների, ժողովների, գործուղումների կազմակերպում
  • Նամակագրության կազմում, նախագծում և/կամ խմբագրում
  • • Թարգմանությունների կատարում, փաստաթղթավորման պատշաճ իրականացում և այլն
  • • Հանդիպումների պլանավորում, արձանագրությունների կազմում
  • • Ժողովների և հանդիպումների օրակարգերի նախագծում
  • • Հաշվետվությունների կազմում և ներկայացում
  • Տեխնիկական տնօրենի մուտքային և ելքային զանգերի սպասարկում, փոստի և հաղորդակցման այլ տեսակների համակարգում
  • Գործուղումներին և աշխատանքային այցերին առնչվող կազմակերպչական աշխատանքների իրականացում
  • Անհրաժեշտության դեպքում այլ պարտականությունների և առաջադրանքների կատարում

Պահանջվող կարողություններ և հմտություններ

  • Բարձրագույն կրթություն
  • Հայերեն, ռուսերեն և անգլերեն լեզուներով բանավոր և գրավոր հաղորդակցվելու գերազանց ունակություններ
  • Կազմակերպչական հմտություններ
  • Գաղտնիություն պահպանելու ունակություն
  • Գրավոր և միջանձնային հաղորդակցման գերազանց ունակություն
  • Բարդ իրավիճակներում ճիշտ կողմնորոշվելու ունակություն
  • Սահմանված ժամկետներում գործելու ունակություն
  • Microsoft Office-ի գերազանց իմացություն
  • Գերազանց միջանձնային և թմային հաղորդակցման հմտություններ

Դիմելու կարգը` հետաքրքրված անձինք իրենց ինքնակենսագրականը կարող են ուղարկել hr@fnet.am էլ․ հասցեին մինչև 15․12․2020թ-ը` նշելով թափուր հաստիքի անվանումը: