Կարիերա

Եթե դուք ունեք պատասխանատվության զգացում, խելացի, նպատակասլաց և աշխատասեր եք, ապա դուք հնարավորություն ունեք համալրել մեր ընկերության աշխատակիցների շարքը: Գտե՛ք Ձեզ համապատասխան աշխատանքը մեր թափուր հաստիքների հայտարարություններում և դիմե՛ք մեզ:

Ակումբային քարտերի զարգացման մասնագետ
Աշխատանքի նկարագիր

Fnet ընկերությունը մրցույթ է հայտարարում ակումբային քարտերի զարգացման մասնագետի թափուր հաստիքի համար, ով պատասխանատու է լինելու ներքին հաճախորդների շրջանակներում կորպորատիվ քարտերի տարածման, նրանց հետ կապի պահպանման, քարտային առավելությունների զարգացման, գործընկեր կազմակերպությունների ցանկի մշտապես թարմեցման և ընդլայնման համար:

Աշխատանքային պարտականություններ
 Գործընկեր կազմակերպությունների ցանկի մշտական ընդլայնում և թարմեցում
 Գործընկեր կազմակերպությունների հետ համագործակցություն և կապի պահպանում
 Քարտային համակարգից օգտվելու առավելությունների մշտական բարելավմանն ուղղված աշխատանքների իրականացում
 Ներքին հաճախորդների շրջանակում քարտերի տարածում
 Ներքին հաճախորդների շրջանակներում քարտերի հետ կապված նորությունների տարածում
 Ներքին հաճախորդների կարծիքների և առաջարկությունների ուսումնասիրություն և վերլուծություն:
Անհրաժեշտ որակավորում
 Բարձրագույն կրթություն
 Առնվազն 1 տարվա աշխատանքային փորձ համապատասխան ոլորտում
 Հայերենի գերազանց իմացություն (ռուսերենի և անգլերենի իմացությունը շատ ցանկալի է)
 Գերազանց հաղորդակցության և բանակցային հմտություն
 MS Office –ի ծրագրերի իմացության


Վարձատրություն
Պայմանագրային
Դիմելու ընթացակարգ
Ներկայացված պահանջներին համապատասխանող թեկնածուները կարող են ուղարկել իրենց ինքնակենսագրականները career@familynetwork.am հասցեին՝ նամակի առարկա դաշտում նշելով հասիքը, որի համար դիմում են (Ակումբային քարտերի զարգացման մասնագետ ): Նախնական հավանություն ստացած թեկնածուները կհրավիրվեն հարցազրույցի:
Տեսուչ
Աշխատանքային պարտականություն
- Բաժանորդներից ամսավճարների գանձում՝ բնակարանային այցերի միջոցով:

Պահանջվող հմտությունները՟
• Ֆիզիկական բավարար տվյալներ,
• 20-45 տարեկան արական սեռի ներկյացուցիչ,
• Հաղորդակցման բարձր մակարդակ,
• Պատասխանատվության զգացում:

Դիմելու գործընթաց - հետաքրքրված անձիք կարող են ուղարկել ինքնակենսագրականը (CV) career@familynetwork.am էլեկտրոնային հասցեին ՝ նամակի թեմայում անպայման նշելով՝ ՛՛Տեսուչ՛՛: Հարցազրույցին կհրավիրվեն միայն պահանջներին բավարարող թեկնածուները:
Զանգերի կենտրոնի մասնագետ
Աշխատանքային պարտականություններ`
• սպասարկել ընկերության մուտքային և ելքային զանգերը,
• պարզել բաժանորդների խնդիրները և առաջարկել լուծման տարբերակներ, անհրաժեշտության դեպքում վերահասցեավորել համապատասխան բաժիններ,
• հետևել բաժանորդների կողմից ներակայացված խնդիրների լուծման ընթացքին,
• ելքային զանգերի իրականացում՝ ըստ անհրաժեշտության
• Իր իրավասությունների սահմաններում ղեկավարության պահանջով կատարել այլ առաջադրանքներ և հանձնարարություններ:

Անհրաժեշտ հմտություններ՝
• Բարձրագույն կրթություն,
• Հայերենի և ռուսերենի գերազանց իմացություն, անգլերենի իմացությունը կդիտվի որպես առավելություն,
• Համակարգչային բազային գիտելիքներ,
• Գերազանց հաղորդակցման հմտություններ, հստակ և բարեհամբյուր բանավոր խոսք,
• Թիմում և անկախ աշխատելու ունակություն,
• Սթրեսային իրավիճակներում աշխատելու և նման իրավիճակները կառավարելու ունակություն,
• Զանգերի կենտրոնում աշխատանքային փորձը ցանկալի է:

Դիմելու գործընթաց - հետաքրքրված անձիք կարող են ուղարկել ինքնակենսագրականը (CV) career@familynetwork.am էլեկտրոնային հասցեին ՝ նամակի թեմայում անպայման նշելով՝ ՛՛Զանգերի կենտրոնի մասնագետ՛՛: Հարցազրույցին կհրավիրվեն միայն պահանջներին բավարարող թեկնածուները:
Մարքետինգի մասնագետ
Աշխատանքային պարտականությունները՝

- մշակել համապատասխան մարքեթինգային ռազմավարություն, որը կնպաստի ընկերության նպատակների իրականացմանը,
- իրականացնել մարկետինգային արշավներ և խթանումներ,
- գնահատել բիզնեսի ողջ ընթացքում մարքեթինգային և ստեղծագործական արշավների հաջողությունը,
- վերլուծել մարքեթինգային նախաձեռնությունները՝ ընկերության ընդհանուր նպատակների և տեսլականների հիման վրա և ներկայացնել բաժնի ղեկավարին,
- ստեղծել և կառավարել մարքեթինգային արշավների համար բյուջե, հետևել և զեկուցել,
- Հետևել արդյունաբերական և տեխնոլոգիական փոփոխություններին, որոնք ազդում են բիզնեսի գործունեության վրա,
- վերահսկել ընկերության հավատարմության ծրագիրը և CRM- ի գործունեությունը,
- զարգացնել նորարարական և ոչ ավանդական եղանակներ շուկա մուտք գործելու համար,
- զարգացնել ստեղծման, ընդլայնման և պահպանման ստանդարտները, համակարգերը և լավագույն փորձը,
- ընտրել մարքեթինգի գործընկերներ և վերանայել իրենց գործունեությունը,
- կառավարել բոլոր միջոցառումները, որոնք ուղղված են B2B և B2C վաճառքների զարգացմանը
- ստեղծել և պահպանել հիմնական ռազմավարական գործընկերների հետ հարաբերություններ,

Պահանջվող որակավորումները.

• մարկետինգի կամ հարակից ոլորտի բակալավրի աստիճան,
• +3 տարի աշխատանքային փորձ, որպես մարկետինգի մասնագետ,
• ունակություն տիրապետելու սահմանված ժամկետին, չափանիշներին և ցուցանիշներին,
• նախաձեռնությունների կատարելագործման, վերահսկման և նրանց իրականացման կարողություն,
• CRM համակարգի և մոնիտորինգային գործիքների վերլուծության կարողություն,
• հստակ հաղորդակցման և ներկայացման հմտություններ,
• ստեղծագործական հմտություններ և ուշադրություն,
• Հայերենի և ռուսերենի գերազանց իմացություն, անգլերենի լավ իմացություն:

Դիմելու գործընթաց - հետաքրքրված անձիք կարող են ուղարկել ինքնակենսագրականը (CV) career@familynetwork.am էլեկտրոնային հասցեին ՝ նամակի թեմայում անպայման նշելով՝ ՛՛Մարքետինգի մասնագետ՛՛: Հարցազրույցին կհրավիրվեն միայն պահանջներին բավարարող թեկնածուները:
ԶԱՆԳԵՐԻ ԿԵՆՏՐՈՆԻ ՄԱՍՆԱԳԵՏ – ԵՐԵԿՈՅԱՆ ՀԵՐԹԱՓՈԽ
Աշխատանքային ժամերն են 17։00-24։00։

Աշխատանքային պարտականություններ`
• սպասարկել ընկերության մուտքային և ելքային զանգերը,
• պարզել հաճախորդների խնդիրները և առաջարկել լուծման տարբերակներ, անհրաժեշտության դեպքում վերահասցեավորել համապատասխան բաժիններ,
• հետևել հաճախորդների կողմից ներակայացված խնդիրների լուծման ընթացքին,
• ելքային զանգերի իրականացում՝ ըստ անհրաժեշտության
• Իր իրավասությունների սահմաններում ղեկավարության պահանջով կատարել այլ առաջադրանքներ և հանձնարարություններ:

Անհրաժեշտ հմտություններ՝
• Բարձրագույն կրթություն,
• Հայերենի և ռուսերենի գերազանց իմացություն, անգլերենի իմացությունը կդիտվի որպես առավելություն,
• Համակարգչային բազային գիտելիքներ,
• Գերազանց հաղորդակցման հմտություններ, հստակ և բարեհամբյուր բանավոր խոսք,
• Թիմում և անկախ աշխատելու ունակություն,
• Սթրեսային իրավիճակներում աշխատելու և նման իրավիճակները կառավարելու ունակություն,
• Զանգերի կենտրոնում աշխատանքային փորձը ցանկալի է:

Դիմելու գործընթաց - հետաքրքրված անձիք կարող են ուղարկել ինքնակենսագրականը (CV) career@familynetwork.am էլեկտրոնային հասցեին մինչև մայիսի 31, 2018՝ նամակի թեմայում անպայման նշելով՝ ՛՛Զանգերի կենտրոնի մասնագետ՛՛: Հարցազրույցին կհրավիրվեն միայն պահանջներին բավարարող թեկնածուները:
ՄԻԱՑՈՒՄՆԵՐԻ ՄԱՍՆԱԳԵՏ
Աշխատանքի պարտականություններ են՝
• ներտնային ցանցի կառուցում,
• մալուխային մոնտաժման աշխատանքներ:

Պահանջվող հմտությունները`

• WiFi router-ների միացման և կարգավորումների տիրապետում,
• Տեխնիկական կրթությունը ցանկալի է ,
• Հաղորդակցման բարձր մակարդակ,
• Համապատասխան փորձը ցանկալի է
• Անձնական մեքենայի առկաությունը պարտադիր է:

Դիմելու գործընթաց - հետաքրքրված անձիք կարող են ուղարկել ինքնակենսագրականը (CV) career@familynetwork.am էլեկտրոնային հասցեին մինչև 15.08.2018թ՝ նամակի թեմայում անպայման նշելով՝ ՛՛Միացումների մասնագետ՛՛: Հարցազրույցին կհրավիրվեն միայն պահանջներին բավարարող թեկնածուները:

Հետադարձ կապ


  • Զավարյան 57/4., Երևան, Հայաստան
  • 010/11 57 16 16
  • info@fnet.am
  • Երկ․ - Շաբ․: 09:00 - 18:00
  • fb.com/familynetwork

Ուղարկել CV


Հաստիքի անվանում*


Ձեր անունը*


Ձեր ազգանունը*


Հասցե


Հեռ․ համար*


Էլեկտրոնային հասցե*


Բեռնեք Ձեր CV-ն